Træningsdage:

Vi har træning fire gange om ugen (begyndere og gåhold dog kun onsdag og lørdag):

Mandag kl. 17.30 – ca. 18.30 (længere, hvis man træner halvmaraton) 
- Kort opvarmning.
- Rolig løbetur på 5-6 km.
- Begyndere kan løbe med på denne tur efter 8-10 ugers begyndertræning. Vi sørger for at der er gå-pauser undervejs, til man er klar til at løbe turen uden pause.
- Hvis man vil træne op til halvmaraton, løber vi videre efter de først 5-6 km. Du skal helst kunne løbe 8-10 km i forvejen, før du starter på halvmaratontræning. Vi starter nyt halvmaratonforløb hvert kvartal, og hvis man ikke er helt klar, kan man starte med at træne op til 10 km med torsdagsholdet.

Onsdag kl. 17.30 – 18.30
- Fælles opvarmning
- Kombinationstræning med løb, styrketræning og pulstræning.

- Vi deler os i tre hold efter træningsniveau.

Torsdag kl. 17.30 – ca. 18.30
- Kort opvarmning
- Rolig løbetur for dem, som gerne vil træne op til at løbe 10 km. Vi starter sæsonen omkring 5 km og bygger langsomt kilometer på hver uge.
(Begyndere kan som udgangspunkt ikke løbe med torsdag).

Lørdag kl. 9.00 – 10.00
- Fælles opvarmning
- Kombinationstræning med løb, styrketræning og pulstræning.
- Træningen er for alle og vi deler os i tre hold efter niveau.

Gå til indmeldelse her

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk